Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 20, 2011

Johan Asa'ri

tengok citer Cinta Elysa... x minat sangat fasha sandha, tapi sebab ada Johan Asa'ri... saya tengok... dulu dia berlakon sebagai Botak dalam juvana, saya tak suka... sebab dia jadi samseng yang jahat... tapi bila dia jadi Aril... saya suka sebab dia samseng yang romantik... masih nampak la walaupun kasar tapi hati dia lembut... x sabar nak tgk dia bercinta dengan Elysa... cemana samseng bercinta... sure sweet...

hehe suka tengok muka dia... walaupun kasar tapi ada cahaya imannnn... hehehe... okeh kat bawah ni ada dua keping gambar dia berambut... saya lebey suka dia berambut dari Botak... erm cuma gambar dia yang chanteq2 tu semuanya bersama Fasha Sandha... and saya malas nak "cut and paste" so saya cari la gambar yang limited nih... hehehe... oke... nikmatilah Johan Asa'ri...








"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: