Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

Lama X Bersua...

lama rasanya x bersua di blog nih... huhu bukan bz mana pun... cuma saya tak dak idea untuk menulis... sebab tue menyepikan diri...

erm skang saya dalam proses menulis proposal utk permohonan hadiah latihan persekutuan... harapan saya adalah rezeki saya disitu... huhu

reader semua doakan la yer...

gambar2 bawah ni semuanya indicates tentang saya sejak dua menjak nih... hehehe...

saya teringin nak pegi tenguk citer ni... The Smurfs... hehe ada sape2 x nak ikut?




semalam, saya pegi tengok citer Hantu Bonceng sorang2... and as usual... kalo tgk wayang sorang2 saya mesti duduk ditengah2 antara dua lelaki yg tidak dikenali... hehe tapi oke sebab apa... sebab dorang gelak tak ingat dunia... so saya pun boleh gelak tanpa kontrol2... dari awal asyik gelak... sampai keluar panggung batuk2... hehehe terbaik la... sape2 nak ajak utk 2nd time pun saya sanggup...

sebenarnya itulah harapan saya kepada hati kesayangan saya... semoga dia kuat, tabah dan bersabar dengan segalanya...



ini pulak harapan saya pada encik S... berharap sangat!!!

baru2 ni saya godek2 CD lama2 dulu... terjumpa satu CD yang dalamnya ada folder bertajuk nama encik S... bila buka dalam tue ada movie maker yg saya buat untuk encik S, tulisan hati saya untuk encik S, gambar2 encik S dan juga saved YM antara saya dengan encik S... bila di review2 balik... saya rasa saya lebih close dengan encik S dulu berbanding sekarang... huhu kenapa yer? harap ini bukanlah petanda yang encik S akan menjauhi saya...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: