Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 21, 2011

Melawat Baby...

lepas sekolah... pegi melawat baby kak azrina... comel sangat... tapi muka spesen jek dengan abang2 dia... hehehe... terhibur juga dengan telatah Irfan... comel...

erm dalam hati berdoa moga saya punya anak sendiri... mungkin banyak cabaran yang harus saya lalui... tp saya mohon untuk memiliki sebuah keluarga yang sempurna dan bahagia... sama mcm orang lain...

entah la... kadang2 saya rasa seperti saya ini tak seperti yg seorang itu... orang selalu mendoakan dia, mengharapkan yang terbaik untuk dia... tapi tak pernah pun ada yang berkata pada saya... "insyaAllah, akak doakan azni dapat suami yang baik...'


jahat sangat ker saya ni sampai tak pernah pun orang nak doakan saya... sedangkan saya pula yg terhegeh2 nak minta orang doakan saya... huhu... bukan la mengharapkan sangat orang mendoakan... tp seolah2nya saya ni tak diraikan pun... ada atau tak dak sama jek... huhu

erm kenapa yer dari dulu lagi saya slalu rasa cam tue... dimana2 pun saya selalu rasa saya ni bukan penting pun... orang pun x kisah saya ada atau tidak... walaupun hebat mana saya cuma untuk jadi orang yang berkepentingan... tp saya tetap x dak tempat dimata sesiapa pun...

mungkin juga kan kerana saya kurang mendoakan mereka... sebab tu agaknya orang tak mendoakan saya...

erm jadi tak boleh nak salahkan mereka juga... semuanya kan bertimbal balik... apa yang kita beri itulah yang kita terima... dan saya redha.. dan mungkin lepas ni saya harus lebih mendoakan orang disekeliling saya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

a.N.I.s said...

insyaAllah, ada tu yang mendoakan. Cuma tak semua orang bila mendoakan sahabatnya yg lain, akan bagitau. mungkin awak ada dalam doa insan2 tertentu. cuma orang yg mendoakan itu, tak bagitau secara terang dan nyata yang dia mendoakan awak.

belum bertemu jodoh bukan bermaksud Allah tak sayang dengan awak, belum bertemu jodoh bermaksud Allah mahu memberi ruang dan masa kepada awak supaya awak lebih bersedia untuk memikul tanggungjawab sang isteri, dan meberi lebih byk peluang utk awak menabur bakti kepada mak dan bapak. bila dah berkeluarga sendiri, mungkin awak akan kurang masa untuk mak dan bapak.

InsyaAllah, dia akan datang mencari rusuk kirinya yang hilang bila sampai masanya.

Tetaplah tersenyum, yakinlah dengan Tuhan walaupun perit. Hadapi dengan senyuman.

Love u!