Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 28, 2011

Mesyuarat... da da da da bahagianyer!!!

hari ini ada 2 mesyuarat... erm walaupun x suka banyak mesyuarat... tp saya tetap hadir juga... and as usual ada perkara2 yg saya tak minat nak tahu berlaku.. hehe malas cerita sebab hari ini saya nak citer yg best2 jek...

erm saya betul2 jatuh cinta dengan samsung galaxy tab 10.1... erm sebenarnya ada 2 reason kenapa saya suka... sebab pertama adalah kerana encik S pun suka, and sebab kedua adalah kerana saya mmg sudah tersuka... yay!!!


mmg gila betul saya... target saya awal thn depan saya nak beli yang ini... hehehehe... erm itu pun kalau perasaan ingin membeli ini berlarutan sampai thn depan... hehehe tp kalo tak... erm cukup la dengan apa yg ada...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: