Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

Rindu itu kadang2 menyesakkan...

kadang2 rindu itu menyesakkan... sesak bila kita tak dapat meluahkan rasa hati... sesak sebab banyak yang tersekat di kerongkong... sesak sebab terlalu banyak yang nak diperkatakan, tapi tiada ayat yang indah... sesak sebab saya harus simpan semuanya sendiri...



"saya rindu kamu..."


"saya harap kamu tahu apa yang saya rasa..."


"saya harap kamu juga punya perasaan yang sama dengan saya"


"tak adakah sedikit pun perasaan kamu untuk saya?"


banyak yang nak saya katakan... tp x terkeluar... banyak yang nak saya tahu... tp bagaimana?

apa yang boleh saya lakukan hanyalah... mendoakan semuanya berjalan lancar... mendoakan moga Allah membukakan hati kamu untuk saya...





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: