Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 30, 2011

Suka Mengarah Tapi Tidak Suka Diarah

saya suka mengarah... sungguh... saya mmg suka memberi arahan kepada orang untuk melakukan kerja... erm tapi saya tidak suka di arah... erm bukan juga tidak mahu mendengar arahan... cuma saya tidak suka di arah oleh orang yg tak sepatutnya...

saya tahu kerja saya... saya tidak suka diingat2 berkali2... mcm la saya ni tak pandai buat kerja... saya tahu saya lebih muda... tp tidak bermakna saya tidak cukup bagus...

saya benci diperlakukan begitu... mcm saya ni budak kecik yang perlu diajar... eh i've been doing those thing for at least 4 years oke.. before you jejak kaki ke sini and rampas everything... so x cukup lagi ker? let me alone finish everything i've start... you?! x payah nak sibuk2... just go on with what you've start... enough...

susah sangat ker? saya tak penah amik tau pun hal you... so kenapa you nak bother pasal hal i!!!

give me a privacy bleh x? biar saya buat apa yg saya selalu buat...  FAHAM KE TAK NI!!!!

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: