Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 27, 2011

2 years, 11 month, 3 weeks and 6 days...

hari ini blog saya berusia 2 years, 11 month, 3 weeks and 6 days... esok dah genap 3 thn... hehehe Alhamdulillah... disini semuanya tertulis... sebab tu ada orang cakap... nak tgk hati azni x susah... baca jek blog dia... =)

kenapa perlu susahkan orang... kenapa nak rahsiakan... hidup saya tiada rahsia... sebab tu hidup saya tak menarik... =) tapi saya tak kisah... saya nak hidup yang sebegini...

hari ini juga... persahabatan saya dengan encik S berusia 9 tahun, 4 bulan, 3 minggu dan 6 hari... esok genap 9 tahun 5 bulan... Alhamdulillah... saya masih bersahabat dengannya... walaupun banyak perkara yang berlaku (yang kebanyakannya berpunca dari saya), kami tetap bersahabat...

ya Allah... hamba mohon moga persahabatan ini direstui dan diberkati... moga persahabatan ini bertukar menjadi hubungan yang lebih baik... insyaAllah





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: