Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 27, 2011

589...

khabar gembira dari rumah: mak dah beli katil sekali dengan tilam... yay!!!

entri kali ni nak stori tentang manusia yang bernama LELAKI...

memang ker mereka ini susah untuk dimengertikan? bagaimana pula kita, perempuan? adakah kita mudah dimengertikan?

adakah mereka ni semuanya dari jenis yang sama... apa maksud jenis yg sama? jenis yang suka buat2 tak faham atau sengaja tak mahu faham dan selalu merasakan mereka sahaja yang betul... erm tapi saya rasa perempuan pun ada juga mcm tue... tp entah... mcm x penah jek jumpa lelaki yg lain dari yang ini...

adakah mereka ni golongan yang selalu ambil mudah dengan semua hal... entah la... saya tanya ni sebab saya geram dengan seseorang di sekolah... saya telefon untuk dapatkan bantuan... tp akhirnya saya dipermainkan... bukan sekali tapi banyak kali... sebab tu saya kata lelaki suka ambil mudah dalam semua hal...

saya hairan... entah la... cerita lebey nti mengecilkan hati sesetangah pihak pulak... baik pendam setengah, luah setengah jek...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: