Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 31, 2011

Bercampur baur mcm ais batu campur...

teringat peristiwa semalam bila kakak terdiam di atas pentas... bila teringat, air mata mesti bergenang... dalam hati berdoa moga kakak akan kuat dan berkeyakinan... mak lang tau kakak boleh!!!



duduk saja saja... teringat mak dengan bapak... pun nak menangis juga... entah la... fikir mcm2 dan bukan2...



lepak2... terfikir kerja yang banyak belum siap... rasa nak menjerit... menjerit sekuat hati... huhu...

tengah2 enjoy... dapat tau nama naik utk bertugas SPR... huhu rasa nak jerit jek kat telinga orang yang letak nama saya tu... adoiii...



dalam hati... x sabar nak balik kampung... nak jumpa mak... nak jumpa bapak...

Hi-Tea Hujung Tahun tema retro... niat kat hati nak cuba buat blouse sendiri... doakan moga berjaya yer... =)

ni la antara corak utk fesyen retro... tp saya pilih bulan2 yg kecil2...


dah berjaya beli CD zikir ustaz dzulkarnain... sedap... dan tersentuh dijiwa... akhirnya saya bertemu dengan apa yang saya mahukan...



tadi pegi KL FESTIVAL CITY... erm oke... penat and letih... especially kat kaki...



esok... seharian bersama dengan UPPER 6 SEJAHTERA... so malam ni kena prepare...

tertarik sangat2 dengan dua lagu ini... HAMBA-MU (OST IMAM MUDA) dan AKU MAAFKAN KAMU (MALIQUE FT JAMAL ABDILLAH), sanggup berhenti tepi jalan bila dengar lagu ni... siap menyanyi dalam kereta kuat2...



jumpa cicak mati dalam bilik air... dah la balik umah penat2 pastu kena settlekan pulak benda nih... orang lain yang duduk kat umah ni x perasan ker... comfirm dah mati dari hari sabtu @ ahad lagi... adoiii... rak kasut kat luar yang bersepah2 kasut (kasut korang skali, bukan kasut saya saja) pun saya kena settlekan... huhu... kan ker kita sama2 keje... kalau kau penat saya pun penat juga... ape salahnya fikirkan mcm tue... sama2 ringankan beban...

oke... banyak lagi mau cerita... tp banyak juga kerja nak kena settle... dari komplen baik dok diam... dari duk diam baik buat keje... siap keje senang hati... sambil layan zikir2 ustaz dzulkarnain... esok teruskan hidup mcm biasa... yang paling best... baju dah iron... yay!!!




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: