Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

"Cikgu Redha Dengan Apa Yang Cikgu Beri..."

bila tiba hujung tahun... peperiksaan2 besar menjelma... bermula dengan PMR, disusuli dengan SPM dan STPM... maka bermula la juga sesi drama swasta... huhu...

hari ini majlis restu ilmu murid tingkatan 3... ramai yang datang... ramai yang memohon maaf... saat saya melalui kantin... saya dikerumuni murid2 yang pernah saya ajar untuk memohon maaf... sungguh!!! saya terharu... dalam hati saya, saya redha segala ilmu yang saya berikan... saya halalkan semua yang saya berikan... samada secara langsung atau secara tidak langsung...

saya maafkan semua dosa mereka pada saya... juga saya mohon moga mereka juga memaafkan saya... doa saya moga kalian telah berjaya nanti... jgn lupakan kami... jgn lupa untuk kembali berbakti disekolah...

GOOD LUCK FOR YOUR PMR!!!

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: