Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 15, 2011

Mencari Ruang Untuk Diri Sendiri...



seharian hari ini menumpukan perhatian kepada fail2 hijau... hingga lantai coklat juga tidak kelihatan... hanya hijua dan putih sahaja yang nampak... huhu.. maaf yer bukan pas... tp fail hijau dan kertas2 A4 yang bertaburan... hehehe

jadi saya buat keputusan untuk kemas semuanya dan mencari ruang untuk saya... erm rasa2 mcm ada movie yang saya copy dari abang yg belum saya tonton... hehehe... so saya nak tonton movie tue skang... kalau cari x jumpa... saya akan tido... esok baru buka balik...

dan skang... lepas kemas... baru la saya nampak lantai2 coklat... cuma.... lantai coklat itu sangatlah berhabuk... huhu...

oke nekad saya adalah... lepas hari rabu nanti barulah saya nak mop lantai dan fokus kepada kerja rumah... =)

minggu depan bakal sibuk... pemantauan KPJ, program lepas PMR dan penyusunan kertas exam form 4... ya Allah, mudahkanlah dan berikanlah kelapangan dalam kesibukan itu...




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: