Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 8, 2011

Selamat Hari Lahir Shakiran

"SELAMAT HARI LAHIR SHAKIRAN..."

mamat ni saya kenal waktu di universiti... first year... diperkenalkan oleh Pijan... kawan satu MRSM dengan saya... erm sebenarnya satu MRSM dengan dia juga ler...

start dari situ kami jadi kawan baik... sangat baik (dari perspektif saya)... tapi serius kami x pernah jumpa sampailah tahun ni baru kami berjumpa...

cam nervous juga jumpa mamat nih for the first time... tapi pertemuan tu go on cam biasa... and kami still kawan walau apa juga cabaran dan halangan yang dah pernah ada dalam persahabatan kami...

serius, setiap tahun saya sentiasa mengingati tarikh hari lahirnya... penghargaan kepada manusia yang bernama kawan baik... erm apa specialnya mamat ni pada saya? oke, specialnya adalah kerana dia adalah kawan pertama saya dari kalangan lelaki... dulu time sekolah rendah and menengah, saya x penah ada kawan lelaki... pegi MRSM pun xclose sangat dengan lelaki... pi matrix and UMS lagi la kan... then bila diperkenalkan oleh Pijan, dan kami close... makanya dia adalah kawan lelaki pertama saya...sebab tu dia istimewa...

doa saya pada dia pada hari lahirnya ini, semoga Allah memberikannya kebahagiaan dan kejayaan dunia dan akhirat... memberi kekuatan kepadanya untuk menghadapi dugaan dan cabaran, dijauhi kejahatan, kemaksiatan, tipu daya syaitan, hasutan syaitan dan tipudaya manusia yang bertopengkan syaitan...

semoga semua kebaikan dan rahmat Allah mendekatinya, dan kejahatan menjauhinya...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: