Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 15, 2011

Terperangkap Dalam Keadaan Yang Sangat Menghimpit...

lately tajuk entri panjang berjela... hehehe entah ler... tak pasti kenapa diri ini suka sangat buat tajuk yg panjang2...

erm hari ini dan mungkin esok saya akan terus terperangkap dalam bilik ini bersama2 fail2 hijau yang sangat banyak inih... huhuhu...

erm kadang2 rasa cam nak pegi sekeh jek kepala sapa yang sedang menyusahkan saya... huhu

6 fail yang perlu disiapkan... dan kebanyakan isinya adalah benda yang sama... haduiii menyusahkan betul... orang ckp mmg la senang... fotostat jek... tapi tak ker keje bodoh semua tue... huhu...

ingat orang x dak keje lain ker selain dari buat keje ni semua... huhu...

tapi itu lah... saya sebenarnya mmg nak lepaskan kelab ni kat orang lain... tp biasa la sindrom hujung tahun... hehehe saya jadi bersemangat pulak nak teruskan... tp saya takut sangat kelab ni akan terbengkalai lagi... huhu

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: