Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 25, 2011

Aaronator...

erm sejak citer Nora Elena... follow by Stanza Cinta... and now Badai Semalam... saya mula suka mamat nih... hehehe senyum... jangan kata apa2...


truly... bukan sebab wajahnya... tp sebab wataknya... saya suka watak itu... watak lelaki nakal, kasar, tidak berperasaan tetapi akhirnya cair kerana cinta... sweet sungguh...


dan tak mustahil juga, Aaronator yang lain juga minat dia sebab ini... erm ada saya kesah? hehehe 


sungguh... Badai Semalam tue mmg buat saya tersenyum sendiri... waktu drive, waktu jaga exam, waktu makan... setiap waktu... hehehe wajah Erra Fazira dan "karim" sentiasa menjelma... dah almost seminggu dah lepas tengok teater tu... tapi dalam kepala otak masih terlekat...


mungkin itu sebabnya harga tiket teater lebih mahal dari harga tiket wayang... sebab teater meninggalkan kesan yang mendalam kepada jiwa penontonnya... hehehehe... mungkin lepas ni boleh pegi lagi tengok teater2 yang menarik... 


tapi apa juga pun... target terdekat saya sebelum balik kampung ni adalah nak pegi tengok Ombak Rindu... hehehehe... Haris yang sama mcm Seth Tan, Karim dan Irfan... hehehehe


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: