Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 30, 2011

Inilah Masalah Saya...

saya sebenarnya ada satu masalah... dari dulu sampai sekarang saya tak boleh nak bersederhana... semuanya saya nak lebey... huhuhu cemana nak buat ek... tp selalunya kemahuan saya jek yang nak lebey... tp saya tak penah pun dapat lebey... huhu...

kali ini, saya terlalu la sangat obses dengan pelakon nih... huhu obses sangat... huhu... tak boleh nak kata ape dah... huhuhu... sangat obses dengan Aaron Aziz...

hahaha nak2 plak filem lakonan dia akan mula ditayangkan esok... huhu menggedik la bertambah minat... kehkehkeh... minta jek ek... bukan jatuh cinta... hehe

erm ombak rindu... pernah dulu lepas baca novel nih yg dipinjam oleh adik saya dari kawan dia... saya dan adek bercerita... alangkah bagusnya kalau novel ni difilemkan... kami dok bercerita juga pelakon2 yang boleh membawa watak2 dalam cerita ini... hehehe tak sangka akhirnya menjadi kenyataan... erm bila nak pegi tengok nih?! huhuhuhu...

tapi saya akan pegi juga tengok sebelum balik kampung... and lepas ombak rindu... ada satu lagi filem Aaorn aziz akan masuk panggung... Datin Ghairah... hehehe tp yg tu mungkin x dapat tengok sebab saya dah ada di kampung... huhu... xpe... saya akan beli cd dia... hehehe...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: