Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

tak punya banyak waktu...

saya tak punya banyak waktu utk berbicara lebey... jam sudah menunjukkan pukul 10.40 pm... perlu tidur dan esok perlu bangun awal... perlu berada di tempat bertugas jam 6.30 pagi... jadi dibawah ini adalah ringkasan apa yg berlaku...

1. beli kasut baru, semata2 nak jumpa Aaron Aziz... saya kan minat Aaron Aziz... x percaya? tengok kat tepi tue... =)

2. tengok teater Badai Semalam... Erra Fazira cukup kiut dan ada satu scene tu... Erra mcm patung... comel sangat... of course yang menarik perhatian saya adalah Aaron Aziz, walaupun endingnya amat tidak saya sukai... tp sungguh... saya suka Aaron Aziz...

3. sampai saat ini dan mungkin esok... sy akan terfikir2kan Aaron Aziz... =)

hehehe sebenarnya tujuan entri ini adalah utk menyatakan... saya mmg asyik terbayang Aaron Aziz... =)



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: