Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

Tanpa Tajuk Yang Sesuai...

dulu time kat u... bila rasa cam apa yg saya rasa skang... sy akan call kawan2... cerita2, ketawa2 then everything akan back to normal... skang bila rasa itu kembali, saya hampir tak tahu nak call siapa... nak cerita dengan siapa... huhu...

kawan2 yang dulu semuanya sudah punya kehidupan sendiri (how i wish i have the same life like them...)

saya tak pernah salahkan takdir... saya tak pernah persoalkan apa yang berlaku... tp entah... kadang2 saya tertekan... tertekan dengan persekitaran... terasa nak melarikan diri ke tempat yg tak ada orang kenal saya... tapi saya masih terikat dengan tanggungjawab kerja dan ibu bapa...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

Cikgu Waniey said...

Salam ziarah dna perkenalan Cikgu~~~