Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

terlalu lama...



terlalu lama rasanya tak update blog, FB apetah lagi mengadap encik Black... lama sangat...

banyak perkara yang berlaku sepanjang kehilangan saya ini...

last saturday ada majlis Hi-Tea akhir tahun... and the best part is... manusia yang tak pernah bertuah ini telah mendapat cabutan bertuah... hehehe dapat satu pinggan chanteq berwarna merah... terima kasih Allah...

sebelum tue... saya juga dah pandai jahit manik... yeah!!! hehehe setelah bersusah payah... jahit sket, gunting balik... jahit semula, gunting lagi, jahit lagi... dan akhirnya saya iron kain tu and spray starch... pastu baru berjaya mendapat jahitan manik yg saya mahukan... walaupun agak tidak kemas... tapi boleh la cara "saya budak baru belajar"...

hari ini... permulaan SPM... rabu and khamis saya ada meeting untuk pengawasan MUET dan STPM... then next week saya dah mula mengawas STPM... school holiday pun dah start...

actually bagus juga mengawas exam nih... boleh la sambil tu saya merancang apa yang saya akan buat thn depan... (walaupun sebenarnya saya sedang memujuk hati yang sakit kerana ke mengawas exam)

plan saya... lepas sekolah nak pegi cari bunga... terasa bilik tu kurang ceria... nak ceriakan dengan roses... and maybe diasy... hehehe...

oke la x tau lagi dah mau cakap apa... stop kat sini dulu...

p/s: dalam hati masih menaruh kecintaan kepada encik S...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: