Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

Saya Suka Melihat Senyuman Dia...

masa bergerak pantas... seminggu cuti mcm 4 hari jek... jadual cuti kali ni sangat penuh...

sabtu bergerak balik... sampai Alor Sena jam 4.50 petang... tros menghadiri kenduri... SELAMAT PENGANTIN BARU kepada pengantin... cuma tak puas hati nya adalah sebab daging masak hitam yang digembar gemburkan itu telah habis seawal jam 2.30 petang... kurang berpuas hati... pelamin gah, makanan x cukup... mukan nak kutuk, tapi nak jadikan ingatan kepada diri sendiri dan kepada mereka2 yang akan melangsungkan walimah... biar makan tetamu cukup pelamin x dak, itu lagi baik...

ahad... misi mencari kereta bermula... dari Alor Sena sampai Alor Setar... hahaha... mmg penat tak hengat... tapi puas sebab dapat berbakti utk bapak dan mak... =) drive tanpa arah tujuan, asal jumpa kedai jual kereta, kami stop... servey2... servey2 cam ni pun bagus... ada knowledge tentang kereta... saya sampai boleh beza, kereta dengan cat asal dengan kereta yang dah dicat semula... hehehe and also a few information in cars engine... hehehe... dari dummy tros pandai sket... =)

Isnin, bawak bapak ke Kangar... settle roadtax kete, insurans kete, bayar itu, bayar ini... sampai umah dah tengah hari... petang pulak... keluar pegi bayar bil tepon and broadband... nak donload citer hawaii.5-0 and NCIS LA tak lepas2 coz dah over limit downloading data...

Selasa... mak pegi kebun, saya pegi Kangar lagi... settlekan duit2 dan bayaran2... haduiii baru ingat, Maybank belum bayo... haish... tp x pe nti awal bulan bayar atau bila ada kelapangan nak pegi, boleh bayar... petang, lepak kat umah...

Rabu... misi cari kereta episod 2... on episod 1 dah jumpa, tp lambat pulak org tu nak proses... erm bapak mcm hampir berputus asa... so malam sebelum tu kami servey di Mudah.My pastu esoknya pegi cari... erm tp semuanya hampa... ada yang cantik, tp mahal... ada yang murah tp x sedap mata memandang... erm last2 balik, and masih berharap pada yang lama... moga2 ada rezeki... =)

balik rumah, tros tido... maklumlah... keluar pukul 9.00 pagi, sampai umah pukul 3.50 ptg... time drive, mata dah setengah tutup dah.. huhuhu... sampai jek tros tido... pukul 5.30 baru bangun... bangun, mandi tros pegi pasar malam... pasar malam rabu, mmg best!!! mcm biasa beli roti goreng, cucur jagung, wedges, putu buluh and mak beli pasembor... sempat juga grab baju blouse selai... hehehehe... niat di hati nak stay lama... tp hujan, dengan nak kepit payung, nak bawa plastik la... so x jadi... lepas beli tros balik...

khamis... lepak rumah... mak and bapak ke kebun lagi... =) sempat la siapkan beberapa kerja... and petang mungkin ke padang besar... satu lagi destinasi wajib yang belum dikunjungi... =)

jumaat, sabtu, and ahad... x tau lagi ape perancangan menanti... isnin dah nak balik KL... huhuhu...

encik S, tukar profile picture... sweet sangat... saya suka tgk encik S senyum... maaf... saya tak mengharap pada encik S lagi... saya suka dengan hidup saya sekarang... =) kalau encik S untuk saya... saya redha... tp kalau encik S untuk orang lain... ape saya boleh buat...





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: