Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 27, 2012

Aqasha...

tak pasti apa yang mahu di coretkan disini... taip sikit, delete... taip lagi... delete lagi... last2 tutup blogger.com...

tapi hari ni, mau juga menulis... dua tiga hari ni, gila mendownload cerita Gemersik Kalbu... mula2 dulu x berapa minat... ntah la... bukan sebab apa... sebab banyak episod... malas nak follow... tapi lately ni especially bila dha habis baca novel Gemersik Kalbu (x menyesal beli) saya jadi obses nak tengok cerita tu dari awal... =)

wajah Aqasha sebagai Suffian terbawa2 kedalam novel... begitu juga Raihana... bila membaca2 saya terbayangkan Ayu Raudhah... dan pelakon2 yang lain... menjadikan novel yang saya baca penuh dengan senyuman... agaknya kalau saya baca balik novel Ombak Rindu dan novel Adam dan Hawa, mesti saya akan terbayangkan Aaron Aziz... hahaha...

esok last day kat kampung... ahad petang dah gerak balik KL... isnin, sekolah dah bermula... bertemu kembali anak2 didik terchenta... =)

insyaAllah, saya akan terus tabah demi anak bangsa... =)

erm oke tak nak teruskan dengan lebey panjang... sebab saya menghadapi masalah utk menaip panjang2...

p/s1: lately otak dan jari x berapa nak collaborate... jadi kadang2 otak fikir lain, jari taip lain... so kalau ada salah eja... harap dimaafkan...

p/s2: in conjunction dengan perkara diatas... saya bertanya sendiri... adakah saya mengalami masalah otak? dyslexia? atau apa2 sahaja masalah kesihatan yg lain sebab saya selalu salah menaip lately...

p/s3: tajuk entri ini adalah "aqasha" hehehe... sebab saya suka Aqasha jadi Suffian dalam Gemersik Kalbu... and by the way... bila baca blog Aqasha... saya buat conclusion... dia adalah manusia yang tidak pernah bersembunyi... tiada rahsia... mungkin saya salah... tp itu yg saya judge dari blog nya... try la baca, best baca sebab ayatnya educated... =)

p/s4: Aqasha vs Aaron Aziz... hehehehe Aqasha pernah jumpa live, tapi Aaron Aziz dalam mimpi pun x penah muncul...

oke, that's All... cuma saya belum sampai tahap nak letak gambar Aqasha kat tepi ni, sebab saya tak la obses sangat dengan dia... tapiiiii ntah la... kebetulan agaknya... bila buka tv jek saya nampak banyak pulak citer lakonan dia... Jangan Bunuh Matahariku, Metafora, Oh Suzana, Gemersik Kalbu... adehhh... x lama lagi obses la tue... hahaha...

layannnn... asalkan bahagia.... =D

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: