Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 19, 2012

Sebenar

januari... saat ni... suara saya hampir habis... huhu... entah la... mungkin kerana semangat di awal2 tahun... tp yang pasti... diawal2 tahun ini, tenaga keguruan saya digunakan semaksima nya...

walaupun agak penat... saya bahagia dengan apa yang saya lakukan... walaupun mereka ini agak nakal... tetapi saya masih mampu mengatasi mereka... mungkin sebenarnya...

kita harus memandang dalam sudut pandangan yang berbeza untuk melihat kecantikan yang berbeza... mungkin sudut pandangan dulu tidak menampakkan kecantikannya... dan sekarang, bila saya melihat dari sudut pandangan yang lain, saya sudah melihat perbezaannya... Alhamdulillah...

doa saya pada Allah... moga Allah berikan saya kekuatan untuk saya

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: