Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

~~ Biarkan Saya Begini... ~~

saya masih disini... cuma mungkin dalam perspektif yang berbeza... 2012 yang sangat berbeza... buat berbeza sedikit, tetapi sangat sangat sangat berbeza... hingga saya merasa seperti "reborn"...

namun ada sesuatu yang berbeza... hati saya berubah... berubah mencintai sesorang yang dulunya saya rasakan cukup mustahil untuk saya cintai... dan sebenarnya mustahil untuk saya miliki...

biarkan saya begini... menikmati perasaan ini sehingga akhirnya ia pergi begitu sahaja... walaupun mungkin pada akhirnya saya mungkin akan menangis dan kecewa...

encik S? encik S, sudah saya simpan jauh dalam lipatan hati saya... tidak... saya tidak buang dia... dia masih disitu... cuma saya lapik2 perasaan cinta saya dengan kerja yang banyak dan juga dengan perasaan cinta "mustahil" ini... biarkan saya begini...

jangan tanya saya... pada siapa saya jatuh cinta... kenapa dia? dan apa2 juga.. biarkan saya seorang sahaja yang faham perasaan ini... dan biarkan saya begini...





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: