Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

~Mereka - Mereka Yang Membahagiakan... ~

hari ini saya nak bercerita tentang kisah mereka2 yang membahagiakan...

saya bersyukur mempunyai sahabat2 yang sangat mengambil berat... mereka mengasihi saya seperti saudara mereka sendiri...

kadang2 bila muhasabah diri... saya merasakan saya amat bertuah memiliki mereka disekeliling saya... sungguh bertuah...

mereka bukan sekadar kawan, tetapi mereka umpama saudara... sentiasa mahukan yang terbaik untuk saya... sentiasa mahukan saya bahagia seperti mereka... sungguh... saya sangat bertuah mengenali mereka...

bersyukur kehadrat ILAHI... kerana saya dipertemukan dengan mereka semua...

mereka membantu saya untuk mengubah diri saya menjadi lebih baik... mereka memberi semangat dan dorongan... mereka tidak pernah melupakan saya walaupun sesaat...

sungguh... segala kebaikan mereka kepada saya tidak mampu saya ceritakan satu persatu... tp sungguh... saya amat sebak setiap kali mereka memberi dorongan dan semangat... sehinggakan "saya tidak pernah merasa berada dalam kekurangan, kerana mereka telah menjadi kelebihan untuk saya..."

apa yang saya mahu katakan disini adalah... TERIMA KASIH SAHABAT...

p/s: mereka2 yang membahagiakan saya... adalah mereka2 yang sentiasa bersama dengan saya sejak 2009... kak azrina, kak noridah, kak aini, kak wan radiah, dan kak zulailah... itulah mereka2 yang sentiasa membahagiakan saya... =)


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: