Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 21, 2012

Asyik nampak belakang jek...

aritu saya turun lewat 3 minit dari kamu... tp kamu dah masuk kereta... huhu lain kali guna la cermin cerah, jgn guna cermin gelap, senang saya nak tgk wajah kamu...

beberapa hari lepas, saya nampak bayang kamu, tapi dari belakang jek... huhu

tadi pun sama... saya nampak kamu berjalan, tapi cuma dari belakang jek...

serius, bayangan wajah kamu telah hilang dari ingatan serebrum(tiba2 pulak) saya... huhu... tp mimpi pagi semalam tu memang mengejutkan saya... saya tidak sangka kamu boleh termasuk dalam mimpi saya...

"Ya Allah, andai mimpi itu petunjuk dariMu, aku bersyukur padaMu, namun andai mimpi itu adalah mainan syaitan yang direjam, hamba mohon, jauhkan hamba dari berharap mimpi itu menjadi kenyataan..."

p/s: sangat berharap hari esok dapat melihat wajah kamu... walaupun sebenarnya harapan untuk esok sangat tipis, sebab esok saya keluar lambat... huhu...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: