Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 12, 2012

~~Berharap~~

bila melalui rumah itu, saya selalu berharap ada kereta di hadapannya...

bila melalui rumah itu, saya selalu berharap ada kunci mangga di grillnya...

bila melalui rumah itu, saya selalu berharap ada tingkap yang terbuka...

bila melalui rumah itu, saya selalu berharap lampu di dalamnya akan bernyala...

bila melalui rumah itu, saya selalu berharap ada orang yang keluar dari pintunya...

siapa kamu? satu misteri...

sebenarnya saya betul2 mahu tahu nama kamu sebenarnya... kamu cukup misteri...

belum punya kekuatan untuk bertanyakan nama kamu...

tapi apa yang telah saya nampak berkali2, buat saya fikir saya tidak layak untuk insan sebaik kamu...

kamu tinggi fizikal dan akhlak... saya... belum sampai ketahap kamu...






"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: