Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 6, 2012

dengan cikgu?! oh tidakkk...

dulu mak selalu cakap, bagusnya kalau saya dapat kahwin dengan kakitangan kerajaan a.k.a cikgu... hehehe... tapi kemahuan saya, sebaliknya... saya bercita2 tinggi... x mahu kahwin dengan cikgu... at least dengan orang kerja swasta... hehehe bukanlah engineer atau doktor (jawatan yang mcm langit untuk saya)...

sungguh2 dalam hati sebolehnya tidak mahu bersuamikan seorang guru... tapi lately ni, saya mula menerima kenyataan... mungkin saya harus menerima jodoh saya seorang guru... atau mungkin kakitangan kerajaan... =D

saya berdoa moga Allah mudahkan... saya berdoa moga Allah berikan saya kekuatan untuk menghadapi segalanya... =)

~~ mode: saya merasa sangat bahagia... hehehe kenapa... biar saya sahaja yang tahu... ~~

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

a.N.I.s said...

mudah mudahan dimakbulkan doanya oleh Allah. insyaAllah.