Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

I don't ask for more...

saya tidak meminta lebih dari apa yang saya perolehi sekarang... berharap dan meminta untuk memliki dirinya amatlah mustahil untuk saya... hati saya kuat menyatakan... manusia sepertinya pasti sudah ada yang bertakhta di hati... saya mahu menerima kenyataan itu sebegitu walaupun nyatanya saya belum pasti dengan kebenarannya...

saya tidak mahu berharap lagi... saya mahu masa yang menentukan segalanya... mungkin tidak memliki dirinya... tetapi saya yakin Allah akan beri yang lebih baik...

saya tidak mahu meminta lebih, kerana apa yang saya peroleh sekarang adalah yang tidak ternilai harganya...

kerana dirinya saya berubah sedikit demi sedikit... saya malu melihat kelebihan yang ada pada dirinya... saya sungguh malu sehingga saya bertekad untuk menjadi sepertinya... sungguh, dia menunjukkan teladan yang baik untuk saya tanpa dia sedari...

dia adalah anugerah Allah yang cukup bernilai kepada saya... dan i don't ask for more than that... cukup dia sebagai teladan yang baik... cukup... dapat memiliki dirinya adalah bonus untuk saya...





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: