Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

Kamu Bagai Bintang...

kau bagai bintang, tinggi dilangit, jauh untuk digapai...

itulah perumpamaan yang saya berikan untuk kamu... sungguh kamu jauh, kamu tinggi, dan amat payah atau mungkin mustahil untuk saya miliki...

tapi, kita tidak pernah terlewat walaupun seminit... maksud saya, kita selalu bertembung, kita selalu berselisih... jarang saya mendahului kamu, atau sebaliknya...

itu sebenarnya membuatkan hati saya berbunga... tapi saya sedar, kamu bagai bintang dilangit... mungkin untuk menyentuh kamu, saya perlu mati... jarak antara kita terlalu jauh...

melihat kamu dijendela tadi, memberikan keyakinan untuk saya menyatakan bahawa kamu memang bintang dilangit... dan saya cuma insan biasa yang memandang kamu penuh indah... sungguh, saya tak mampu mencecahi kamu...

apa juga pun harapan antara kita, berikan saya secebis waktu untuk saya nikmati saat2 indah ini... untuk saya nikmati perasaan perasan ini... =)

saya mungkin kecewa, tapi kecewa dalam senyuman... =)

jadi... biarkan saya begitu... kerana dengan itu, saya sudah berpuas hati... hanya saya yang mengerti rasa itu...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: