Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 22, 2012

Tuntutan...

banyak tuntutan yang harus dipenuhi... tuntutan agama, tuntutan keluarga, tuntutan sahabat handai, tuntutan bos, tuntutan diri sendiri, ...

saya sungguh sungguh tak mampu nak menyusun atur tuntutan tersebut mengikut keutamaan... saya lost... saya hilang... maaf andai ada yang berkecil hati... kerana sebenarnya saya juga berkecil hati dengan diri sendiri kerana tidak mampu menunaikan tuntutan diri sendiri...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

Puteri Bt Ahmad said...

aku pon sama. mcm tak dan da nak catch up semua. pas kawen lg aku tak dan rehat. da taleh nak online lama2 da. muhaha. siap ada org duk tgk kat sbelah lg. da taleh gosip2. aihh. semua benda kena curi2 masa, kejar2. sobss.. eccece

syahNURazni said...

erm but at least you have the other part of you yg boleh shared everything... tak sama mcm aku... semua dok shared dengan diri sendiri jek... huhu...