Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 6, 2012

dimana titik penyatuannya...

sang putera: "adakah dia menyukai saya... adakah dia boleh menerima saya apa adanya saya... saya tidak berharta, dan beginilah keadaannya saya... "

sang puteri: "adakah dia menyukai saya? adakah dia boleh menerima saya apa adanya saya? saya tidak punya rupa yang cantik, dan beginilah keadaannya saya..."

dimanakah titik penyatuannya... hanya Allah yang tahu...

mode: entah mengapa saya merasa jodoh itu dekat... entah mengapa bila merasa begitu saya menjadi tenang... mungkin ini anugerah Allah untuk saya merasa pasrah dengan ketentuanNya... 

Allah... hanya kepadaMu hamba memohon dan hanya padaMu hamba meminta... mudahkanlah dan jangan susahkan... 


p/s: lately (sejak cuti) saya mula menonton Seindah Sakura walaupun x berapa gemar pada Fasha Sandha tapi saya suka Fahrin Ahmad... dan suara Mafa sungguh merdu dengan lagu Buatku Di Sana... 


just share the song here...




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: