Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 25, 2012

Mohon Doa dariNya...

salam ramadhan buat semua... ahlan walsahlan ya ramadhan... entah kenapa... ia hadir tanpa saya sedari... bukanlah saya tidak mengalukan kehadirannya... siapa la saya... amat2 saya nantikan kehadirannya... cuma entah... hidup saya bercelaru... masa tunggang langgang... tarikh bertukar ganti tanpa saya sedari... akhirnya ramadhan menjelma... saya menerima kehadirannya dengan senang hati... moga di dalamnya ada rahmah... moga di dalamnya ada keampunan... moga di dalamnya ada rezeki yang berpanjangan... insyaAllah...

actually entri ni about jodoh... hahaha... lama x bersoal tentang ini... bukan apa ternampak satu foto, ustaz Don bersama dengan tuan guru Nik Aziz, dan dibawah tu ditulis caption daripada kata2 ustaz Don... 

caption tersebut berbunyi:

"Jodoh itu kita dapat rasa dengan kehadiran seseorang itu yang membuatkan kita merasa lebih tenang, lebih bertambah aman, malah lebih tingkatkan keimanan."

caption ini buat saya terlintas untuk menulis entri ini... 

haritu saya ada minta kak Noridah doakan saya kalau dia dapat ke Mekah untuk mengerjakan haji... bukan doakan saya untuk dipercepatkan jodoh... cepat atau lambat saya yakin itu hak Allah... Dia menentukan mengikut kesesuaian diri saya dan kesediaan saya... saya mohon kak Noridah doakan saya moga diberikan jodoh yang soleh dan moga sijantung hati saya yang telah Allah tulis di Loh Mahfus juga adalah seorang yang beriman dan bersiap sedia untuk menjadi imam saya... insyaAllah...

saya berharap... si jantung hati saya sedang mempersiapkan diri... sebab saya juga sedang berusaha... berusaha memperbaiki diri... menjadi orang yang lebih baik... rohani dan jasmani... insyaAllah...

p/s: encik si jantung hati... moga kita bertemu nanti yer...

p/s2: encik S, kamukah orang nya? apapun... saya seronok melihat perubahan kamu...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: