Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 13, 2012

Tentang Dia

Semalam saya mimpi tentang dia... Entahlah, adakah ini petunjuk dari Allah? Saya sudah lama tidak peduli tentang dia... lebih banyak urusan saya sejak akhir-akhir ini adalah berkaitan kerja saya...

Saya mimpi dia datang bersama seorang sahabat, dtg bertanyakan beberapa soalan, maaf, soalan2 itu terlalu peribadi utk dikongsikan...

Situasi itu seolah2 sang sahabat sedang menjadi perantara antara kami...

Andai ini petunjuk dari Allah, moga Allah mudahkan urusan antara kami...

Andai dia untuk saya, moga Allah berikan saya dan dia petunjuk untuk bersatu...

Andai mimpi ini mainan tidur atau tipu daya syaitan.... saya mohon moga Allah beri saya kekuatan untuk menghadapinya...

Amin ya rabbal 'alamin...

P/s:post pertama mengunakan SAMSUNG GALAXY TAB 2... hehehehehe

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: