Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 15, 2012

Beto Kusyairy

Sejak citer Istanbul Aku Datang ke pawagam... ramai yang reach blog saya dengan menggoogle nama Beto Kusyairy... bagus!!!!

Sebab akhirnya ramai yang mula kenal Beto... saya bangga... sebab dia adalah pelakon yang sangat berbakat.. cuma dia bukan seperti jejaka idaman malaya... dia kurang hensem, tapi serius dia sweet...

Gambar kat sebelah tu dah lama yer... bukan sebab muncul citer Istanbul Aku Datang baru diletak... saya letak gambar tu lebih awal daripada cerita Nora Elena lagi... hehe... Lepas tu baru letak gambar Seth Tan tu... hehehe

Saya mula spot dia dalam satu cerita di tv3, tapi waktu tu saya tak pasti nama dia... then saya tgk dia berlakon dalam KekasihKu Seru... sebagai inspektor polis... bersungguh2 saya menunggu hingga akhir cerita sebb nak tgk nama dia...

Akhirnya saya tahu namanya... mula google tapi tak banyak info... sebab Beto ni jenis yang suka berlakon @ pegang watak yang dia suka.. means dia ni tak fikir market, dia fikir kepuasan... tapi setiap watak dibawa dengan bersungguh... itu yg buat lakonannya terkesan dihati...

Sebagai peminat tegar beto dari awal... saya bangga sebab sekarang orang mula kenal beto... its good for him...

Semoga beto akan dapat menghasilkan karya2 yang lebih baik pada asa hadapan... suka tengok dia menjadi Rosli Dhobi... dialek sarawaknya menjadi... sampai saat ini, bila sebut Rosli Dhobi, saya akan terbayang wajah Beto Kusyairi... ahha...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: