Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 15, 2012

TAHNIAH!!!

TAHNIAH kepada dia (lelaki yang pernah saya minati gila2 masa MRSM dulu)... akhirnya dia bertemu Cik Tulang Rusuknya... saya tumpang bahagia... wajahnya juga ceria... cuma saya ternanti2 gambar perkahwinannya di upload ke FB...

Bila melihat wajahnya... saya teringat zaman gila2 dulu... zaman minat sangat dengan dia... actually saya pernah tulis entri tentang dia... hehehe... 

Waktu itu, betapa pendek dan ceteknya akal... and betapa bersungguhnya saya... 

warna pada jadual waktu dimeja waktu dia ke makmal... sebab apa... sebab dia akan lalu depan kelas saya untuk ke makmal... ahaha

bergegas balik awal dari prep ditemani rakan se"gila"an Nik... sebab semata2 nak jalan belakang dia... and seriusly i said... bau perfume dia tu terbau2 sampai sekarang..=)

mula gelabah bila dia masuk kelas... and paling tak suka sebab dia pakai cermin mata yang tinted... so saya tak nampak matanya memandang siapa... ahahaha memang gila... bila ingat balik, ketawa sendiri...

saya paling ingat t-shirt tangan panjang dia warna oren... t-shirt tu la yg di ulang2 pakai... entah basuh ke tidak... wonder juga... t shirt tu masih ada lagi ke dah jadi kain buruk... kehkehkeh

paling mengharukan bila budak nakal ni puasa pada hari isnin dan khamis waktu2 terakhir sebelum SPM... mmg terharu gila... padahal bukan berkorban utk saya pun... 

serius... bila ingat balik semua tu buat saya tersenyum... zaman2 remaja yang naif... kenangan utk di senyum... 

doa saya moga dia berbahagia dengan pilihannya... saya tahu dia seorang yang sangat penyayang... teringat bagaimana dia sangat sayang pada seseorang dulu... insyaAllah, moga berkekalan hingga ke syurga... doa saya tidak pernah berhenti untuk sahabat2 dan rakan2

p/s1: AMARAN!!! jangan pernah bertanyakan siapa dia insan itu... RAHSIA ketat saya... hanya beberapa orang tertentu yang mengetahuinya...

p/s2: Istanbul Aku Datang sangat best... saya bagi 10 juta bintang... lebih best dari Ombak Rindu... seperti biasa Beto Kusyairi tidak pernah mengecewakan (saya suka rambut dia dalam cerita ini) dan walaupun x minat Lisa Surihani, tapi saya admit yang Lisa sesuai dengan watak begini... hidup... and also tak lupa to Tomok, percubaan pertama yang sangat berjaya!!! 

p/s3: hampir 3 malam tidak boleh tidur.... tidak pasti mengapa... tetapi berdasarkan pengalaman sebelumnya... ini adalah petanda tidak baik... hati kerap berdoa moga Allah lindungi mak, bapak, adik beradik, anak2 saudara, sahabat2 dan mereka2 yang dekat dengan saya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: