Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 1, 2012

SELAMAT BERGRADUAT



esok, tanggal 2 Disember... sepatutnya saya berada di UITM Shah Alam utk menghadiri majlis konvokesyen salah seorang insan yang bermakna dalam hidup...

apakan daya kita merancang, namun Allah menentukan... mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kerana tidak dapat menghadirkan diri... saya rasa sangat ralat...

namun doa saya mengiringi kamu... moga kamu mendapat pekerjaan yang lebih baik dari yang ada sekarang... dan moga urusan konvo kamu dipermudahkan... 

menyingkap kembali pertemuan 5 tahun lalu, saya sendiri tidak menyangka bahawa dari murid-guru, kita mampu menjadi sahabat yang close... kamu tahu segala apa yang ada dalam hati saya melebih saudara saya sendiri... 

terima kasih sebab hadir dalam hidup saya... terima kasih sebab sudi menjadi pendengar paling setia... terima kasih sebab sentiasa menjadikan kehidupan saya berwarna warni... 

semoga persahabatan ini berpanjangan, semoga awak bahagia hingga ke syurga... semoga awak berjaya dalam kehidupan awak...


NUR RABITAH NAQSA... SELAMAT BERGRADUAT!!!


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: