Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 3, 2013

Kalau Benar, Ya Allah... Kau Makbulkanlah...

Assalamualaikum...

rajin pula mengupdate blog kan... hehehe biasalah... ada perkara update lah... tak ada... nak tulis apa? kosong je... =)

setelah hampir 3 hari bermunajat, berfikir dan meneliti serta melihat dengan mata hati... 

berkira2 yang negatif... juga berkira2 yang positif... maka saya putuskan malam ini... "Kalau benarlah dia jodoh saya... Ya Allah, Kau Makbulkanlah..."

"saya sedia menerima kekurangannya (itu yang merisaukan saya sebenarnya) dan juga kelebihannya (ini juga merisaukan saya) dengan hati yang terbuka... insyaAllah dengan kekuatan yang Allah berikan..."

mungkin selepas ini saya harus melakukan dua perkara lagi untuk memastikan keputusan saya benar dan diberkati... 

1. Istiqarah
2. Bertanya pendapat mereka yang ahli... (cukup sukar sebenarnya mencari orang yang boleh saya percayai...)

mungkin juga sebenarnya saya perlu "Aim untuk memiliki beliau" hahahaha... 

"Ya Allah, beri hamba kekuatan untuk menghadapi semua ini... "

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: