Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 18, 2013

KebesaranMu Tuhan...

Assalamualaikum...

lama juga tidak update... bukan tidak ada cerita... cuma tidak mampu bercerita... niat dihati nak sangat  bercerita... tapi hati menyekat... tidak mahu nampak excited dan seperti menaruh harapan... hati lebih banyak berdoa moga Allah tunjukkan jalan yang baik dan sebenar2nya...

cuti Tahun Baru Cina selama seminggu banyak dihabiskan hanya dirumah... ujian sakit ini Allah beri untuk saya lebih mengingatinya... ujian sakit ini Allah beri untuk muhasabah diri saya... dan kesakitan ini buat saya bersyukur saya punya waktu dirumah untuk berehat... 

seminggu tidak pegang streng haze... banyaknya adik yang memandu hendak kesana dan kesini... rasa sebenarnya lebih kepada hendak mati... entah... rasa itulah yang ada dalam diri saya ketika itu dan waktu ini... rasa seolah2 maut itu makin menghampiri saya... sedangkan amalan2 saya cuma sejengkal panjangnya... 

ya Allah, hamba mohon... andai benar waktu untuk menghadapMu makin dekat... biarlah hamba mengadapMu dengan amalan yang penuh...

rasa ingin selesaikan segala2nya... moga Allah beri hamba kekuatan...

"Wahai Tuhanku, aku memohon cintaMu dan cinta orang yang mencintaiMu serta amalan yang menyampaikan aku kepada cintaMu. Jadikanlah cintaMu lebih aku cintai dari diriku, keluarga ku dan air sejuk (ditengah panas mentari)"

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: