Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 21, 2013

Seorang Demi Seorang... Saya Entah Bila...

Assalamualaikum... 

senyap... sebab sangat sibuk... bak kata status di FB... jumaat, sabtu, ahad, isnin... hingga la jumaat berikutnya... begitu juga yang berikutnya... semua punya event... harap hari ahad 28 April dapat la melarikan diri dari tugas seketika utk ke Pesta Buku... =)

Ya Allah... makbulkanlah permintaan hamba...

saat ini motivasi dan emosi saya turun dan naik... di saat cuba untuk menguatkan hati dan perasaan... muncul pelbagai dugaan... seorang demi seorang mengutuskan undangan... rasanya seperti mahu lari ke bumi asing yang tiada siapa mengenali saya...

sanggupkah saya? adakah saya akan bahagia disana? entah la... pilihan tidak banyak... yang ada cuma hadapi segalanya dengan tabah...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

Norlizayati Othman said...

Sabar Azni. jodoh itu tk kemana. Lambat cepat itu yang tidak sama. Cuma inshaAllah, lelaki soleh akan dtg utk kamoo~

SyahNURazni said...

sabar tu mmg sabar... tapi kadang2 kesabaran diuji... entah la... hanya mereka yang menghadapi akan faham