Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 8, 2013

Ujian

Assalamualaikum...

lama tidak update... kerana tidak sanggup dan tidak tahu apa yang ingin di tulis... namun Alhamdulillah, saya beroleh kekuatan utk memulakan...

saat ini, hati saya sudah yakin yang dia yang namanya ada A, Z, N dan I bukan diciptakan untuk saya, mungkin...

tafsiran saya... ya... sudah lama kami kenal... tidak pernah terlintas dihati saya untuk berusaha memilikinya... entah kenapa sejak akhir2 ini Allah uji begitu... dan apabila ada lebih dari saya yang juga mahu berusaha untuk memilikinya... maka saya menarik diri...

mungkin mereka memang sudah tercipta untuk bersama... mungkin dia yang Allah tulis untuk saya belum tiba... saya redha...

saya sudah bertahu kepada semua 'telangkai" yang sangat sayangkan saya... "berhentilah berusaha"

saya juga sudah beritahu emak yang memang benarlah telahan saya... biarlah, saya tidak mahu terus berharap... 

mungkin ini semua petunjuk Allah... dan saya melihat semua ini dengan positif... saya redha... mungkin sebenarnya saya tertekan... saya tidak mahu begitu lagi... saya sudah sedar sekarang...

yang penting... saya harus berubah... berubah dengan mengharapkan dan bergantung hanya kepada Allah... dan saya yakin Allah ada rencana yang lebih baik...

readers... doakanlah yang baik2 untuk saya dan anda semua...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: