Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 10, 2013

Hari Pertama

hari pertama yang cukup hectic... susah betul nak tune minda murid daripada bercuti untuk fokus kepada pelajaran... semua seperti lost... huhu...
kalau ikutkan saya mahu sahaja saya berikan satu waktu itu untuk mereka bercakap pengalaman mereka tentang cuti... tapi ye la... selagi diberi masa... selagi itu tidak habis bercakap

terpaksa juga mengajar, cuma saya slow2 dan mengajar dengan sedikit santai... Alhamdulillah, dua kelas berjalan lancar...

hari ni ke sekolah dengan perasaan yang cukup berbeza... entah la... otak saya kosong, jiwa saya semak... dada berombak dan berdegup dengan pantas... debaran makin kuat bila makin dekat dengan sekolah... dalam hati tak henti2 berdoa "allahummayassir walatuassir"

tidak pasti dengan perasaan ini... berdebar hingga ke saat ini... doa saya moga Allah melindungi semua orang yang saya sayang... 

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: