Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 16, 2013

Menghadapi Hari Isnin

Assalamualaikum wbt... menikmati pagi yang cukup cerah dan ceria... moga hati saya juga begitu hendaknya hingga ke akhirnya...

awal saya bangun pagi ini... jam 6.00 pagi sudah terjaga (biasanya saya bangun 6.30 pagi) hehehehe... terjaga dalam keadaan terkejut... bangun terus tengok jam... sangka saya hari ini adalah hari isnin... wahahaha...

terlalu excited mahu ke sekolah... haish

bila dah sedar yang hari ini baru hari ahad... ada niat di hati mahu menarik selimut semula... memang menarik semula selimut... namun mata tidak mahu terlelap... saya tahu otak saya masih mahu tidur... kerana kadang2 saya terlelap dan saya kadang2 saya terjaga... 

mulut saya berkata2 itu dan ini... seolah2 sedang membanyangkan acara yang akan saya hadapi pada hari isnin ni... owh... sungguh mendebarkan...

mungkin inilah penangannya kerana terlalu risaukan event pada hari isnin nanti... 

doa saya setiap waktu dan saat... moga Allah mudahkan perjalanan majlis ini dari mula hingga akhir dan moga Allah menutup aib kami...

hari isnin ini akan berlangsung majlis Persaraan Puan Juariah... saya dan Puan Aini menjadi tulang belakang... cukup merisaukan...

tapi saya masih positif lagi... insyaAllah kami akan cuba buat sebaik mungkin... mana mungkin amanah ini dibuat main2 dan sambil lewa... cuma yang merisaukan kami adalah kesungguhan kami itu belum cukup memuaskan hati orang lain...

tapi saya percaya... usaha dan tawakal (doa kepada Allah) adalah jalan penyelesaian yang terbaik... kami sudah usaha sebaik mungkin... sekarang waktu utk kami berdoa moga Allah memudahkan segalanya... insyaAllah...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: