Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 26, 2013

Setiap Kali Musim APC...

Setiap kali musim APC... saya mesti frust... entah la... jauh di lubuk hati saya sebenarnya... saya betul2 nak APC tue... walaupun orang baik2 cakap... "ala... APC bukan segalanya... asal kita bekerja dengan ikhlas, Allah nampak kebaikan kita... itu lebih baik... daripada mendapat puji-pujian daripada orang"

Bukan pujian daripada orang sebenarnya... tapi itu sebagai motivasi utk terus bekerja... saya mahu itu... bukan utk berbangga2 atau bermegah2... itu sekadar utk memuaskan hati...

tapi ye la... mungkin menurut pandangan mata "mereka" yang menilai itu... saya TIDAK layak untuk APC ni... tak apa lah... saya redha...

cuma satu sahaja... saya nak balik PERLIS... betul2 nak balik PERLIS... itu yang penting... APC dapat ke tidak saya tak kisah... yang penting saya nak balik PERLIS... tolong la bagi saya balik PERLIS...

itu je yang saya nak...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: