Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 28, 2017

Lama Sungguh... 2014 - 2017

Assalamualaikum...

lama rasanya tak berblog... entah la saya juga kurang pasti sibuk kerana apa... tapi banyak perkara yang berlaku sepanjang 3 tahun saya tinggalkan... ada yang berubah... ada yang sudah berlalu pergi... ada yang datang... namun begitu ada juga yang kekal tidak berubah...

2014... saya harungi tahun - tahun sukar... melangkah ke sekolah baru... penuh pancaroba... menjadi bahan umpatan... kejian... kedengkian... segalanya... tapi Alhamdulillah... bila jiwa kita seteguh karang dilautan dan sekuat lalang... biarpun angin dan badai datang... insyaAllah kita mampu hadapi semua ujian dan dugaan...

yakin... Allah berada bersama - sama kita... saya percaya selagi kita tidak melanggar perintah Allah... Dia akan sentiasa bersama kita.

melalui tahun2 sukar ini... sangat mencabar... ayah sakit... abang sakit... ayah appointment... abang appointment... hospital ibarat rumah nombor dua...

2017... moga memberi sinar yang terang untuk masa depan saya... terutama dalam kerjaya saya...

ok... need to go... insyaAllah... nanti saya sambung...

mode: tapiii yang pasti... saya masih single... ahahahaha... 

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: