Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 5, 2017

Bila Harus Memilih


Mata dah mengantuk... kepala masih sakit... hehehe... tapi nak post juga yang ini... saya mula balik di sini atas 2 sebab... hehe sebab tempat lain tak boleh dan nak tulis... di Facebook tak boleh... di Twitter tak boleh... di instagram pun tak boleh... nak naik status whatsapp pun dah tak boleh... jadi saya tulis di sini... hehe...

risikonya minima... entah kenapa sejak dua menjak ni... orang ini muncul kembali... Ya Allah... saya manusia lemah... saya serahkan semuanya kepada Mu... 

kalau dia balik untuk kebaikan... tak pe... saya okay je... tapi kalau dia balik untuk menambah luka... saya doakan moga dijauhkan...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: