Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 28, 2017

Hentikan Sebelum Melarat

Pernah tak... rasa tiba2 berdebar2... then a few seconds lepas tu... muncul la seseorang itu...

yes... past few weeks... itu yg saya rasa... bila saya berdebar2... tak lama selepas tu dia muncul... atau saya nampak dia...

yes... that's feeling is great... hati kau yang dah lama mati... yang dah lama beku... tiba2 muncul rasa yang berbunga2...

but the problem is... the perasaan itu jatuh kepada org yang salah... and its not the first time... dulu waktu dengan Tuan pun sama... the same feeling... kalau berdebar2 jantung berdegup macam nak jatuh tu... confirm a few seconds nanti Tuan akan muncul dari mana2...

yes... The feeling is great... hati berbunga2... asyik semangat nak ke sekolah... nak intai parking kereta... ada ke tak... nak intai kasut kat depan pintu... ada ke tidak... dalam dada ni... haha Allah sahaja yang tahu... and I realised that the feeling is for the wrong person...

kali ini pun sama... rasa ini utk dia yang tidak sepatutnya saya punyai perasaan ini... so saya harus berhenti mempunyai perasaan berbunga2... walaupun sukar untuk saya lepaskan... tapi juga sukar untuk saya pegang...

Ya Allah... kurniakan hamba kekuatan untuk melupakan rasa ini...

No comments: