Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 5, 2017

Trial

Cobaan hidup sangat mencabar... harus dihadapi dengan bijak dan tenang... mungkin dimata seseorang saya adalah seorang "perempuan jahat" yang cuba untuk merampas hak orang lain...

tak mengapa... saya redha... saya pasrah... Allah Maha Mengetahui hal yang sebenarnya...

mungkin saya salah... x mengapa... kalau saya salah... moga Allah tunjukkan saya jalan yang betul...

Kalau saya dipihak yang benar... semoga Allah menegakkan kebenaran untuk saya...

Isnin sudah mula peperiksaan per"cubaan"... semoga anak2 murid saya diberikan kesihatan yang baik... kemudahan untuk mengingat kembali apa yg telah mereka pelajari selama 2 tahun ini...

semoga Allah memudahkan urusan mereka dan melancarkan perjalanan peperiksaan percubaan mereka... insyaAllah... terutamanya untuk anak murid yang paling saya sayangi...

entah la... 3 - 4 hari ini saya mimpi pelik tentang dia... semoga Allah melindungi dia dari kejahatan manusia... tipu daya syaitan... dan bisikan2 jahat syaitan... Allahuakbar... semoga Allah balikkan mimpi pelik saya itu kepada kenyataan yang indah dan bahagia untuk dia... 😊

No comments: